Tofaş Kaptanıyla Konuştuk

15 Mayıs 2021 Cumartesi

BEN FENERBAHÇE'LİYİM!

 



Ben Fenerbahçe'liyim. Başarıyı severim.6 kez Final Four oynamayı da severim.Bu nedenle de en başarılı branşın yok edilmeye çalışılmasını, dünyada takım sporlarının en dominant teknik adamının küstürülüp, en başarılı takımın düşen bütçesini anlayamam. Bunun önerilip oradan gidecek para ile yapılacak 22 transferden futbolda şampiyonluk umulmasını anlayamam. Bunun spor medyasındaki bazı ellerin önerisi ile gerçekleşip, yönetim icraatını olmasını hiç anlayamam. Ben Fenerbahçe'liyim. Bir siyasetçinin hakim olduğu takıma futbolda iki sezon üst üste kural hatası ile yenilip, bu hatanın onanmasından sonra pısırık kalanları affedemem. Ben Fenerbahçeliyim. Gelinen noktada başarısız iki şube, (Basketbol şubesi F4 yapmadı ise nazarımda başarısızdır) harcanan milyon dolarlar ve umudu bir kez daha kırılmış milyonlar varsa çok sevsem de sana görevde kal diyemem. BEN FENERBAHÇE'LiYiM. SEN DE FENERBAHÇE'Li iSEN EĞER ALi KOÇ (Ki ŞÜPHEM YOK) YETER DE ! VE FENERBAHÇE'YE DAHA FAZLA ZARAR VERMEDEN KONGREDE ADAY OLMA!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bundan sonra yorumlarınız onaydan geçecek.Çünkü bazı yorumlar ahlaken uygun olmayabiliyor.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More