Tofaş Kaptanıyla Konuştuk

30 Ekim 2011 Pazar

Engin'in Dönüşü (Rahat Maçtan İzlenimler)


Dün yine zorunlu istikametimiz olan Abdi İpekçi'de Beko Basketbol Ligi'nin yeni ekibi Bandırma Kırmızı ile yaptığımız maça gittim.Yerim bu sefer bençin arkasıydı.Gist,Jerrels ve Emir'e çok yakındım.


Maça McGhee'nin sayısıyla 0-2 başlasa da Bandırma Kırmızı ile Fenerbahçe Ülker aynı ayarda değil.O nedenle maçı çok uzun anlatacak değilim.Sadece bir kaç not paylaşacağım sizlerle.O notlar şunlar:


*Spajiha Cenk Şekeroğlu'na (devre arasından takımlar çıkarken) Bandırma Kırmızı'dan bir oyuncuyu sordu.Beğendiği oyuncu sanırım Şafak'tı.


*Engin Atsür 12.05.2010'dan bu yana ilk Beko Basketbol Ligi maçına çıktı.Maçı 8 sayı-3 asistle tamamladı


*Maçın skoru sanırım 8-18 idi.Fakat Spajiha oyun kurucudan memnun değildi.Bu nedenle Hakan Demirel'i işaret etti.O sırada Hakan'ın yanına gelen asistan koç Ertuğrul Erdoğan,Hakan'a"Oyun akmıyor,duruyoruz sürekli" diyerek tempo istedi.Sonuç= 7 sayı-1 ribaund ve 1 asist.


*Maçın geliri Van depreminden zarar görenlere aktarılacak.Çorbaya az da olsa tuz koydum.Herkese öneririm.


Notlar'a kardeşim Ebru Özkan'ın elinden çıkan fotoğraflar ile nokta koyuyorum.Çarşamba günü Batum'u da fotoğraflarız artık...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bundan sonra yorumlarınız onaydan geçecek.Çünkü bazı yorumlar ahlaken uygun olmayabiliyor.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More