Tofaş Kaptanıyla Konuştuk

12 Temmuz 2012 Perşembe

Mirsad'dan Jubile Kararı



Bir çok rekora imza atan Türk basketbolunun efsane isimlerinden Mirsad Türkcan'ın basketbol kariyeri yeni sezon başlamadan noktalacak gibi gözüküyor.

En iyi genç oyuncu,NBA`de forma giyen ilk Türk basketbolcu,Euroleague`de 1000 ribaunta ulaşan ilk oyuncu ,Euroelague'de geçen sezonun TOP 16 ribaund kralı oldu.Ünlü forvet hürriyet.com.tr'ye şu açıklamaları yaptı.

“EVET, BIRAKIYORUM”

21-22 Temmuz’da basın toplantısı ile kesin kararımı açıklayacağım ama yüzde 99 ihtimalle basketbolu bırakıyorum. Yıllarca basketbol oynadım, arzuladığım tüm hedeflerime ulaştım. Zirvedeyken de bırakmak gerektiğini düşünüyorum. Zaten vücudum da çok yoruldu. Bu dakikadan sonra da Türkiye’de Fenerbahçe’den başka takımda asla oynamam, zaten bana da böyle bir şey yakışmaz. Kemal ağabeyle de (Kemal Dinçer) konuştum, aynı şeyleri ona da söyledim. O da beni tebrik etti. 1-2 sene daha oynayabilirdim ama dediğim gibi Fenerbahçe dışında bir takımda oynamam bana yakışmaz.

“6 NUMARA EMEKLİYE AYRILACAK”

Fenerbahçe’nin bana yaptığı teklif paradan da önemli. Ben basketbolu bıraktıktan sonra 6 numaralı forma emekliye ayrılacak, forma salona asılacak. Bir daha da 6 numaralı formayı kimse giymeyecek. Bu teklif her şeyden daha önemli.

“KULÜP DE GÖREV ALACAĞIM”

Bıraktıktan sonra ne yapacağım henüz kesin değil ama büyük ihtimalle Fenerbahçe’de görev alacağım. Dünya basketbolunda herkesi tanıyorum. Kemal ağabeyle de konuştum, bana kulüpte önemli bir görev verecekler. 12 ya da 16 Eylül’de görkemli bir jübile maçı yapacağım. Jübile maçında rakibimiz CSKA Moskova ya da Real Madrid olacak.

“ÜZGÜNÜM”

Fenerbahçe, bana çok emek verdi, ben de kulübe iyi-kötü emekler verdim. Dediğim gibi vücudum çok yoruldu artık yapacak bir şey yok, hayat devam ediyor.

 Kaynak:Hürriyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bundan sonra yorumlarınız onaydan geçecek.Çünkü bazı yorumlar ahlaken uygun olmayabiliyor.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More