Tofaş Kaptanıyla Konuştuk

4 Ağustos 2011 Perşembe

Büyük Britanya'da Sigorta Sorunu Eurobasket'i Etkileyebilir.

  




Avrupa Basketbol Şampiyonasının başlamasına kısa bir zaman kala sigorta problemi ile boğuşuyor Britanya adası.Grubumuzda ki rakiplerimizden olan ekip,NBA'de mücadele eden oyuncularından Luol Deng'e sigorta belgesi onay gördüğü için izin alabilirken,Detroit guardı Ben Gordon'un  sigorta belgesi için henüz onay alamadı.Anrtrenör Chris Finch'e de belge onayı için beklenmesi gerektiği bildirildi.

Şampiyona da oynaması kesinleşen Deng "Büyük Britanya için oynamak benim için her zaman önemlidir.Bu sorunun çözülmesinden gerçekten memnunum.Takım zevk veriyor,arkadaşlarım harika.Harika bir kimya yakalayacağımıza inanıyorum.Zor bir şampiyona yaşayacağım.Bu şampiyona için sabırsızlanıyorum" dedi
Büyük Britanya Performans Direktörü Chris Spice ise Ben Gordon için hala bir ihtimal olduğunu belirtti.Deng için ise"O her zaman Britanya basketbol programının büyük destekçisi olmuştur.Geçen yıl elemelerde bizim için önemli bir rol oynadı.Bu yıl da ona kadroda yer vermekten heyecan duyuyoruz" dedi.


KAYNAK:TALKBASKET

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bundan sonra yorumlarınız onaydan geçecek.Çünkü bazı yorumlar ahlaken uygun olmayabiliyor.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More