Tofaş Kaptanıyla Konuştuk

3 Ağustos 2011 Çarşamba

Anadolu Efes'in Son Bombası Ersan Oldu.


  Euroleague'de Final-Four hedefleyen Anadolu Efes, Mills haberinin mürekkepi kurumadan Ersan İlyasova ile de anlaşma sağladı.Haber NTV Spor'a ait..


Ersan İlyasova sezonun tamamını Anadolu Efes'te geçirmek istese de gelen bilgilere göre NBA'deki lokavt bitene kadar sözleşme imzalanacak.Bu transfer için İspanyol ekibi Barcelona ile çekişen Efes, Ersan için daha erken davrandı ve milli oyuncuyu alarak çok büyük bir transfere imza attı.


Mills haberini aldığımda twitter hesabımdan "Efes için esas büyük transfer Ersan olur.Mills ve Barac'ı geçer" yazmıştım.Gerçekten de NBA deneyimi ve yerli statüsünde oynayacak olması nedeniyle çok önemli bir transfere imza attı Anadolu Efes.Bence TBL şampiyonluğu için de çok büyük bir adım olacak bu transfer.Lokavtın sezon boyu sürmesi halinde diğer şampiyonluk adayları çok daha iyi oynamak zorunda kalacak.Bu rekabetin ligimizin kalitesini arttırmasını da diliyorum ve arttıracağını da düşünüyorum.Anadolu Efes yönetimini de bu vesile ile tebrik ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bundan sonra yorumlarınız onaydan geçecek.Çünkü bazı yorumlar ahlaken uygun olmayabiliyor.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More