Tofaş Kaptanıyla Konuştuk

26 Ekim 2012 Cuma

Dorsey:Bu Oyun Bize Göre Değil



Olympiakos'un ABD'li pivotu Joey Dorsey Gazetta.gr'ye verdiği röportajda bu oyun stillerinin onlara uygun olmadığını düşündüğünü söyledi.

Dorsey'in dün oynanan Zalgiris maçının çıkışında Acie Law ile sohbetinde "Burada bitti.Ben artık dayanamıyorum" dediği iddia edilirken pas alamamaktan şikayet ettiği de söyleniyor. Söylentilere göre Dorsey yönetim ile anlaşarak takımdan ayrılmak istiyor.ABD'li pivot röportajında dünkü maça değinirken"Herkes ilk devrede takım için oynarken ikinci devrede birden bencilleşti.Nedenini bilmiyorum ama aynı şeyi Anadolu Efes maçında da yaşamıştık.Ben bu mağlubiyeti önceden gördüm.Koç yeni bir oyun mantalitesi yerleştirmeye çalışıyor.Fakat ben savaşan ve bundan haz duyan bir oyuncuyum.Herkes kendisi için oynuyor ve bu oyun stili bize göre değil" dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bundan sonra yorumlarınız onaydan geçecek.Çünkü bazı yorumlar ahlaken uygun olmayabiliyor.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More