Tofaş Kaptanıyla Konuştuk

6 Ocak 2012 Cuma

Üstünberk Bıraktı


Galatasaray'da basketbol şubesinin sorumluluğunu 22 aydır yürüten ve bu 22 ayda önemli işlere imza atan Hakan Üstünberk görevinden istifa ettiğini açıkladı.


Üstünberk konuyla ilgili olarak  "22 aydan bu yana büyük bir yoğunlukla sürdürmeye çalıştığım Basketbol Şube Sorumluluğu görevim esnasında gerek aileme gerekse işlerime yeterince vakit ayıramadım. Bu uzun süreç şahsımı da oldukça yormuştur.

Bir süreden beri Sayın Başkanımız Ünal Aysal’a bayrağı yukarıda belirttiğim sebeplerden dolayı devretmek istediğimi ifade ettim. Ancak değerli Başkanımız başarılı giden şubenin yöneticisini değiştirmek istemediğini, bunun bir Galatasaraylılık görevi olduğunu söyleyerek bu talebimi kabul etmedi.

Gelmiş olduğumuz noktada Başkanımız da bu kez beni anlayışla karşıladı, aileme ve işime sarılmama onay verdi. Yaşamış olduğum bu süreçte şahsımdan tam desteğini esirgemeyen değerli Başkanımız başta olmak üzere, Yönetim Kurulu Üyelerine, tüm teknik ekibimize, sporcularımıza, bu yolda bana eşlik edenlere ve tüm taraftarımıza teşekkür ederim. Bundan sonra da elimden geldiğince Kulübümüzün hizmetinde olacağımı tüm dostlarımla paylaşır, saygılarımı sunarım" dedi.



SORUN FİNANSAL MI?


Galatasaray Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Semih Haznedaroğlu istifadan bilgisi olmadığını söylerken "Hakan Üstünberk'in istifası konusunda bilgi sahibi değilim. Son yönetim kurulu toplantısında da böyle bir durum konuşulmadı ve bize de bir bilgi verilmedi.Başkan Ünal Aysal, basketbol şubesine sezon başında belirli yatırımlar yaptı ancak bu yatırımların süreklilik kazanması için çeşitli finansörlere ihtiyaç var. O şubemizde maddi sebeplerden kaynaklanan bazı sorunlar var,ancak burada herkes fedakarlıklar yaptı. Hakan Üstünberk de bu fedakarlıklar yapan isimlerden biri. Hatta yaptığı bu fedakarlıklardan yönetim kurulumuzda da her zaman övgü ile bahsedilmiştir." dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bundan sonra yorumlarınız onaydan geçecek.Çünkü bazı yorumlar ahlaken uygun olmayabiliyor.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More