Tofaş Kaptanıyla Konuştuk

4 Ocak 2012 Çarşamba

4 OCAK AKŞAM KUPONU :

Sevgili dostlar, bu akşam ilgimi çeken maçları sizinle paylaşmak istiyorum, buyrun içerisinden kendiniz seçin oynamak istediklerinizi :
Anadolu Efes - Türk Telekom (160,5 sayı) : Beşiktaş deplasmanında kaybeden Anadolu Efes'in Türk Telekom'a karşı maçın başından itibaren işi sıkı tutacağını ve 90lı 100lü sayıları görebileceğini düşünüyorum, Türk Telekom'un 70li sayılara yaklaşmasıyla üst sınırının aşılacağını düşünüyorum. Tercihim : 161 sayı ve üstü

Trabzonspor - Bandırma Kırmızı (ms 9,5 handikap) : Tartışmasız bu ligin en zayıf takımı Bandırma Kırmızı ama ben oyuna asılmalarını ve mücadelelerini Trabzonspor'a göre daha çok beğeniyorum, bu akşam Trabzon deplasmanından galibiyetle bile dönebileceklerini düşünüyorum. Tercihim : MS2

Detroit Pistons (ms 7,5 handikap)  - Chicago Bulls : Dün gece Atlana Hawks'a karşı zorlu bir mücadele verip, zor bir geri dönüş sağlayan yorgun Bulls takımının, Pistons'a karşı başlarda üstünlük sağlasa da, ikinci yarı zorlanacağını düşünüyorum. Dün geceyi boş geçiren Pistons maçı galibiyetle de bitirebilir. Tercihim : MS1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bundan sonra yorumlarınız onaydan geçecek.Çünkü bazı yorumlar ahlaken uygun olmayabiliyor.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More