Tofaş Kaptanıyla Konuştuk

9 Kasım 2011 Çarşamba

9 Kasım 2011 Euroleague Tahminleri


İddaa'nın bu hafta için Euroleague maçlarına verdiği handikaplar çok hoşuma gitti. İnşallah bu hafta hep beraber kazanacağız. İşte benim 9 Kasım Çarşamba Euroleague Tahminlerim ;

704 |  Olympija Ljubl (1.5h) - Galatasaray 

Euroleague'de D grubunda mücadele eden ve 1 galibiyet 2 mağlubiyeti bulunan 2 takımın mücadelesi. Galatasaray geçtiğimiz hafta Siena deplasmanında farklı mağlup oldu. Olympija ise sahasında Prokom'u 8 sayı farkla devirdi. Bana göre Galatasaray, Olympija'dan üstün bir ekip. Galatasaray Olympija'nın ev sahibi avantajını kullanmasına izin vermezse bu maçı kazanır. Benim görüşüm Galatasaray bu maçı kazacaktır ve 1.5 handikapı aşacaktır.

Tercihim: Maç Sonu 2

709 | Cantu (0.5h) - Olympiakos

Euroleague'e Bilbao mağlubiyetiyle başlayan Olympiakos, Fenerbahçe galibiyeti ile bir nebzede olsa rahatlamıştı. Ama geçen hafta Laboral deplasmanında aldıkları mağlubiyet onları averajla A grubunun son sırasına itti. İvkovic ve takımın bel kemiği Spanoulis bu maçı kazanmak zorunda olduklarının farkındalar. Cantu ise grupta 2 galibiyet 1 mağlubiyet ile Top 16'yı hedefleyen bir takım niteliğinde. Cantu evinde inatçı bir takım olsada ben Olympiakos'un maçı ne yapıp edip kazanacağı düşünüyorum.

Tercihim: Maç Sonu 2

710 | Malaga - Zagreb (24.5h)

Zagreb B grubunun zayıf halkası konumunda. Malaga ise geçtiğimiz hafta Bamberg karşısında aldığı galibiyetle Top 16 yolunda büyük bir avantaj elde etti. Bu maçta Zagreb'e verilen 24.5luk handikap kafaları karıştırmıyor değil. Maç Sonu veya İlk Yarı tercihleri bu maçta uzak durulması gereken tercihler bana göre. Ben Zagreb'in deplasmanda 60-65 sayıyı geçeceğini düşünmüyorum. Malaga'da 85 sayı civarında kalacaktır. Ben bu maçta verilen 153.5luk sayı barajının altında kalınacağı kanatindeyim.

Tercihim: ALT

711 | Bilbao Basket - Fenerbahçe Ülker (2.5h)

Bilbao evinde çok iyi, deplasmanda çok kötü oynayan bir takım. İlk hafta evinde Olympiakos'u yendikten sonra deplasmanda Cantu ve Nancy'e mağlup oldular. Fenerbahçe Ülker ise Euroleague'e beklenildiği gibi başlamasada geçtiğimiz hafta aldıkları Nancy galibiyeti onları bir nebzede olsa rahatlattı. Ama Fenerbahçe Ülker'in hala Top 16'ya çıkamama gibi bir riski var. İddaa handikapı Fenerbahçe'ye vermiş ama ben Fenerbahçe'nin bu maçı ne yapıp edip kazanacağını düşünüyorum. Çünkü artık kazanma zamanı, artık çıkış zamanı Fenerbahçe için.

Tercihim: Maç Sonu 2

Toplam Oran: 8.35
Bol Şans..

Eren ALTUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bundan sonra yorumlarınız onaydan geçecek.Çünkü bazı yorumlar ahlaken uygun olmayabiliyor.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More