Tofaş Kaptanıyla Konuştuk

27 Haziran 2012 Çarşamba

Dinçer:Mirsad'a Jubile Önerdik. (BASKETFAUL)


Fenerbahçe Basketbol Şubesi Genel Koordinatörü Kemal Dinçer, Mirsad Türkcan ile konuşarak kendisine Türk basketbol tarihinin en görkemli jübilesini önerdiğini söyledi.


Basketfaul'un sorularını yanıtlayan Dinçer, Kaya Peker'in takımda kalacağını, Engin Atsür'ün durumunun ise netlik kazanmadığını söyledi.


Dinçer'in açıklamaları şöyöe:


- Dün (Salı) Mirsad'ı arayarak konuştum, Fenerbahçe ve Türk basketbolu adına şükranlarımı ilettim ve kendisine Türk basketbol tarihinin en görkemli jübilesini vaad ettim. Kabul ettiği taktirde Avrupa'nın dev takımlarından birini İstanbul'a getirerek jübilesini yapacağız. Ayrıca Fenerbahçe'de bir gelenek başlatarak 6 numaralı formasını salonumuza asacağız. Mirsad teşekkür etti ve karar vermek için süre istedi.


- Kaya Peker'in sözleşmesini fesh etme opsiyonumuzu kullanmayacağız. Yani Kaya Peker gelecek sezon da bizimle olacak. Alt yapıda bulunduğu günlerden beri tanıdığım Kaya Peker'in bize katkı vermeye devam edeceğinden kuşkum yok. Hem saha içinde, hem saha dışında bize çok yardımcı olacak.


- Engin Atsür ile konuştum ve tutmak istediğimizi söyledim. Engin çok karakterli ve Fenerbahçe'ye çok yakışan bir isim. Parayı ön planda tutmadığını ancak daha fazla oynamak istediğini söyledi. Ben de onun bu düşüncesine saygı duydum. Gelişmelere bağlı olarak temaslarımızı sürdüreceğiz. Kalabilir de, gidebilir de..


- Coach Pianigiani İtalya Milli Takımı ile birlikte olacağından kampın ilk 15 gününü kaçıracak. Bu da çok önemli değil. Bu sırada yardımcısı Ertuğrul Erdoğan, İtalya'da kendisiyle bir araya gelerek gerekli bilgileri aktaracak. Bizim için Ertuğrul Erdoğan, olmazsa olmazlardan biri. Bizim için çok değerli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bundan sonra yorumlarınız onaydan geçecek.Çünkü bazı yorumlar ahlaken uygun olmayabiliyor.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More