Tofaş Kaptanıyla Konuştuk

21 Haziran 2012 Perşembe

Ataman:Perşembe 15:00a kadar beklerim...



Beşiktaş Milangaz'da henüz yeni sezonun yol haritası belli olmaz iken takımı şampiyon yapan antrenörleri Ergin Ataman'dan şok bir demeç geldi.


Bu demece göre kendisine yapılan tekliflere evet veya hayır cevabını vermeyen baş antrenör Perşembe günü saat 15:00'a kadar bekleyecek.Ataman Ataşahir'de ki bir inşaat firmasının projesini ziyaret ederken yaptığı açıklamada ”Yarın (Perşembe) saat 15.00'e kadar Erdoğan Demirören tamam ya da devam diyecek. Ben de ondan sonra kararımı vereceğim” dedi.Kendisine gelen transfer teklifleri hatırlatılan Ataman:Hangi kulüp beni transfer etmek istiyorsa, bu benim gibi bir profesyonel açısından gururdur. Bu kulüp Galatasaray olabilir, yurt dışından başka takımlar da olabilir. Böyle büyük kulüplerin gündeminde olmak onurdur. Beşiktaş camiasında çok güzel günler geçirdik. Burada efsaneleştik. Tabii ki gönlümüzde bu takımın bozulmayıp, önümüzdeki yıl Şampiyonlar Ligi’nde Türkiye’yi temsil etmesi var. Ama hepimiz profesyoneliz. Ben Beşiktaş yönetimiyle sayın Erdoğan Demirören’e belli bir güne kadar bekleyeceğime dair bir söz verdim. Aslında bu süre 1-2 gün de sarktı. Ben o sözümde duruyorum. Yarın saat 15.00'e kadar Erdoğan Demirören tamam ya da devam diyecek. Ben de ondan sonra kararımı vereceğim. ‘Ergin Ataman gider, Milangaz basketbol sponsorluğundan vazgeçer’. Ben şu sorumluluğu üzerime almak istemiyorum.

Sonuç olarak biz bir aileyiz. Bu 3 kupa kolay kazanılmadı. Bir aile olarak kazandık. Bu aileyi ilk terk eden kişi ben olmayacağım. Ben bu sorumluluğu üzerime almak istemiyorum. Yarın saat 15.00'e kadar da cevap bekliyorum. Yarın da belirsizlik devam ederse, ben de yoluma bakmak zorundayım. Beşiktaş’ta da kalabilirim başka bir kulübe de gidebilirim ama sözümde duracağım. Ben bu sözümde dururken transferimi ya da birçok büyük kulübü riske ediyorum. Bu kariyerim ile ilgili bir sıkıntı ama ben böyle bir insanım, yarın saat 15.00'e kadar bekleyeceğim. Ondan sonrasını hep birlikte göreceğiz" derken sponsor olayının önemine değinerek"Benim ümidim, ben olayım ya da olmayayım Milangaz’ın sponsorluğa devam etmesidir. Acil olarak transferin yapılması gerekiyor. Avrupa’da oynayan üst düzey takımlar transferlere başladılar. Sponsorluk için zaman yok. Çünkü sponsorluk için konuşulan rakamlar 1-2 milyon değil ki. Artık 9-10 milyon dolar gibi rakamlardan bahsediliyor. Geçen sene 2,5 ay sponsorsuz kaldık. Beşiktaş Basketbol Takımı neredeyse gençler ile mücadele edecekti. Benim sözleşmem vardı. Kalmak zorundaydım. Kalmak zorunda olduğum için oradaydım. Son anda Erdoğan Demirören takıma sahip çıktı. Biz de o sahip çıkmaya, Milangaz ismini en yukarıya çıkaracak şekilde karşılık verdik. Şimdi Milangaz desteğini çekerse, Beşiktaş hepimizi kaybedebilir. Ben de gidebilirim. Bu çok riskli bir süreç olur.” dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bundan sonra yorumlarınız onaydan geçecek.Çünkü bazı yorumlar ahlaken uygun olmayabiliyor.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More