Tofaş Kaptanıyla Konuştuk

8 Mart 2012 Perşembe

Halil Üner: Bizi Kimse Durduramaz


Beko Basketbol Ligi'nin 21. haftasında Banvit deplasmanından hakemlerin yanlı yönetimi sonucu maçın son sekiz saniyesinde 3 sayı öndeyken mağlubiyetle dönen Trabzonspor'un koçu Halil Üner'den çarpıcı açıklamalar.


Ben böyle bir heyacan arıyordum!
Trabzon'da olmaktan, Trabzonspor'u çalıştırmaktan büyük onur duyuyduğunu belirten Üner "Ben böyle bir heyacan arıyordum, bu bana yeter de artar! O sekiz saniye ders konusu yapılmalı, ders. Bu takımda herkes emek veriyor, terinin son damlasına kadar. Kim bu çocukların hakkını yiyorsa, onları Allah'a havale ediyorum. Galatasaray'ı yeneceğiz. Sonra Hacettepe'yi, Antalya'yı da! Bizi kimse durduramaz, beyhude çabalar bunlar. Herkes dikkatli olsun"diyerek Trabzonspor'un hakkını gasp edenlere gözdağı verdi.


Şenol Güneş ile birlikte büyük işler başaracağız!
Benim için basketbolun "Hünerli" adamı diyorlar diyen Üner: "Haksızlık karşısında susamam. Elimden ne gelirse yaparım. Mücadele ederim. Bu yüzden bana, 'Sen Trabzonlu musun?' diyenler oldu. Şenol Hoca, futbolun 'Güneş'idir. Benim için de basketbolun 'Hünerli' adamı diyorlar. Bu iki tanımladan adalet çıkıyor ne güzel. Trabzonspor'da Şenol Güneş ile birlikte büyük işler başaracağız!"  dedi.


Galatasaray'ı Yenmemize Engel Olamayacaklar!
Cumartesi günü Hayri Gür'de oynanacak olan Galatasaray MP maçına da değienen Üner "Banvit maçında hakkımızı gasp edenler, Galatasaray'ı yenmemize engel olamayacaklar, bütün taraftarlarımızı cumartesi günü saat 15.00'de Hayri Gür'e bekliyorum. Haydi uşaklar orayı inletelim" diyerek tüm Trabzonspor taraftarlarını Cumartesi günü Hayri Gür'e davet etti.


Kaynak:TrabzonBasket

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bundan sonra yorumlarınız onaydan geçecek.Çünkü bazı yorumlar ahlaken uygun olmayabiliyor.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More