Tofaş Kaptanıyla Konuştuk

2 Şubat 2012 Perşembe

Ahmet Kandemir, Resmen Konya'da


Bir süredir koç arayışlarını devam ettiren Konya Selçuk Üniversitesi, tecrübeli antrenör Ahmet Kandemir ile resmen anlaştı..


Düzenlenen imza törenine Torku Selçuk Üniversitesi Spor Kulübü Şube Sorumlusu Okay Tınkır, İdari Menajer Yaşar Berber, Yardımcı Antrenör Semih Uslu ve yeni antrenör Ahmet Kandemir katıldı.


Ekibe katılmaktan duyduğu memnuniyeti dile getiren başarılı teknik adam Ahmet Kandemir ise ”Biliyorum ki hedefleri yüksek olan ve Beko Basketbol Ligi’ne çıkacak güçlü bir takıma geldim. Takım içinde hem benim yetiştirdiğim hem de maçlardan tanıdığım oyuncular var. Birlikte güzel işler başarabileceğimize inanıyorum. Elbette ki bu bir takım oyunudur. Ancak işin bir de yönetim boyutu var. Hem yönetim hem de bizler takımı marka yapma yolunda çalışacağız. Ayrıca benim bu takıma gelmem konusunda büyük incelik gösteren Garanti Koza İstanbulspor’a da çok teşekkür ediyorum.”diye konuştu. 


Gerçekleştirilen toplantının ardından takımın 19 Mayıs Spor Salonu’nda yapılan antrenmanına katılan tecrübeli teknik adam, oyuncularla ilk kez bir araya geldi. Takımla tanışarak basketbolcularla bir süre sohbet eden usta çalıştırıcı, ardından takımın çalışmasını izledi.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bundan sonra yorumlarınız onaydan geçecek.Çünkü bazı yorumlar ahlaken uygun olmayabiliyor.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More