Tofaş Kaptanıyla Konuştuk

25 Eylül 2011 Pazar

Patrick Beverly Rusya Millli Takımı Formasını İstiyor.



Spartak Saint Petersburg oyuncu Patrick Beverley 2012 Londra Olimpiyat Oyunlarında Rus Milli Takımı için oynamak istiyor.


Rıa Novosti muhabiri Taras Barabash ile konuşan Beverly "Rusya milli takımının Olimpiyat oyunlarında oynayacağından eminim.(Rusya olimpiyat öncesinde öneleme oynayacak)Londra'da Rusya milli takımına kadroda bulunarak yardım etmek istiyorum.Bunun için Rusya pasaportumu kısa zamanda almayı umuyorum.Rusyayı temsil etmek benim için büyük bir onur olacaktır.Rusya mili takımından davet alırsam hemen kabul edeceğim.Benim gibi ABD vatandaşı olan J.R Holden bunu yaptı.Umuyorum ki bu kısa sürede olacak.Petersburg ve Rus insanı misafirperver.Rusya için oynayarak onları memnun etmek istiyorum.Bulunduğum ülkenin pasaportunu almak benim için önemli" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bundan sonra yorumlarınız onaydan geçecek.Çünkü bazı yorumlar ahlaken uygun olmayabiliyor.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More