Tofaş Kaptanıyla Konuştuk

4 Aralık 2011 Pazar

Lokavt Bitti Mehmet Okur Gitti!!


Nba'de lokavt ilan edilmesiyle avrupaya gelen Nba oyuncuları kervanında bulunan Mehmet Okur, hiç düşünmeden teklifini kabul ettim dediği Türk Telekom'a lokavtın sona ermesiyle veda etti.Türk Telekom-Aliağa Petkim karşılaşması öncesinde bir tören düzenleyen kulüp yıldız basketbolcuya plaket verdi.Timuçin Meriç ile taraftarlar da çiçek takdim etti.
Tören sırasında bir konuşma yapan yıldız basketbolcu: ''Buraya gelirken sakatlığım nedeniyle tam olarak hazır değildim. Teknik ekip ve oyuncu arkadaşlarımın destekleriyle burada kaldığım 3 aylık süreyi dolu dolu geçirdim. Şu anda da tam hazır bir şekilde NBA'e geri dönüyorum.Türkiye'de olduğum süre içinde çok mutlu günlerim oldu. Benden desteklerini esirgemeyen yönetim kurulumuza, teknik ekibe, oyuncu arkadaşlarıma ve tüm taraftarlarımıza teşekkür ediyorum' dedi.
Mehmet Okur Nba hazırlık çalışmalarına katılmak üzere pazartesi günü Amerika'ya geri dönecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bundan sonra yorumlarınız onaydan geçecek.Çünkü bazı yorumlar ahlaken uygun olmayabiliyor.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More