Tofaş Kaptanıyla Konuştuk

4 Aralık 2011 Pazar

Ergin Ataman'dan Beşiktaş Taraftarına Sitem




BEKO basketbol Ligi'nde sahasında karşılaştığı Olin Edirne'yi zor da olsa yenen Beşiktaş Milangaz'da coach Ergin Ataman, Beşiktaş taraftarına sitem etti.

Ataman, "Taraftar bugün salona gelmedi. Taraftarın bizi terk ettiğini görüyorum. Bu endişe verici. Beşiktaş şu anda Türkiye liginde Anadolu Efes ve Galatasaray Medical Park ile birlikte liderliği paylaşıyor. Avrupa'da başarıyla devam ediyor. Beşiktaş tarihi bir camia. Büyük bir camia. Deron Williams geldi iyi iş yaptı ve gitti. Yarın öbür gün biz de gideriz. Ancak Beşiktaştaraftarı hep burada. Bundan sonra da burada olması gerekiyor. Şu anda liderliğe oynuyoruz. İki gün önce hafta arası olmasına rağmen salon doluyken, bugün cumartesi ve 500 kişiye oynuyoruz. Taraftar şov mu istiyor, başarı mı istiyor- Benim açımdan bu çok önemli. Bugün benim açımdan büyük hayal kırıklığı. Salona bugün az kişinin geleceği söyleniyordu. Ben aksini düşünüyordum. Böyle olmadı. Umuyorum bundan sonraki maçlarda benim düşündüğüm şekilde olur"dedi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bundan sonra yorumlarınız onaydan geçecek.Çünkü bazı yorumlar ahlaken uygun olmayabiliyor.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More