Tofaş Kaptanıyla Konuştuk

23 Şubat 2017 Perşembe

Majesteleri Der ki!



Demir İnşaat Büyükçekmece dün (22.02.2017) akşamı ilk kez mücadele ettiği ve son 16 takım arasına kaldığı Fıba Europe Cup arenasına 2. uzatmanın bitimine 12 saniye kala yediği üçlükle veda etti.

Aslında bu maç öncesinde BSL'de çıktığı 5 maçı da kaybeden, son dönemde organize olamayan bir ekip vardı. Türkiye kupası için verilen ara takımın kendini sorgulaması için bir fırsattı. Kendilerini hatırlamak için ellerine geçen bu fırsatı da iyi kullandıkları bu maçla belli oldu.

Dün salona gelenler kenara baktığında takımın 3 oyuncusunun da sakatlık sebebiyle kenarda olduğunu gördüler. Kahiem zaten sakatlığı sebebiyle sezonu tamamlamıştı. Osiris ve Burakcan'da hafta içinde yapılan antrenmanlarda sakatlandılar. Maç içinde de bir sakatlık oldu ve 3. periyot sonunda çok sert bir şekilde yere düşen Buckner sakatlandı. Bu sakatlık takımın uzun olarak tecrübesiz Ramazan ve tecrübeli Stipanovic'e kalması anlamına geliyordu. 4. periyot ortasında Stipanovic'te beş faulle oyun dışında kalınca bir ara en uzunu 2.03 olan Angelo'lu bir beş denediler. Bir dönem Ramazan kullanıldı ve normal süre 85-75 sona erdi. İlk uzatmada karşılıklı sayılar atıldı. Bu uzatmada 3 boş üçlüğü kaçıran isim maç tecrübesi olmayan Emre oldu. Bitime son 1.4 saniye kala 10 sayı önde girildiğinde Tayfun tarafından alınan faul maçın kırılma noktasıydı.Ancak genç Tayfun'un ilk uzatmanın bitimine 1.4 saniye kala kaçırdığı faul atışlarıyla takımı bir süt tura taşıyamadı. Son uzatmada da gereken fark yakalandı. Ancak son 3 sayı ile umutlar ileri ki senelere kaldı.

Maç içinde gerek 5 kısa ile oynarken gerekse rakibi savunurken gösterilen karakter bu takımın BSL'de kalan dönemi iyi geçireceği sinyalini verdi. Kadro kalitesinin sahaya yansıması ve oyuncuların iyi niyetli oluşu bu takıma kalan dönemde çok şey katacağa benziyor.

Satırların sonuna gelirken basketbol tarihinin gelmiş geçmiş en büyük yıldızı olan Majesteleri Michael Jordan'ın bir cümlesini kullanmak istiyorum. Bu cümlelerin hem Tayfun için, hem de henüz 5 yaşında olan bir kulüp için geçerli olduğunu düşünüyorum.O cümleler şöyle:

Kariyerimde 9000 nin üstünde şut kaçırdım, hemen hemen 300 maçta yenildim, 26 defa maç kazanma sayısı için bana güvenildi, kaçırdım. Hayatımda tekrar, tekrar ve tekrar başarısız oldum ve bu yüzden başardım.

Takım ruhu ile yeni başarılar sizlerin olacaktır. Saygılarımla...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bundan sonra yorumlarınız onaydan geçecek.Çünkü bazı yorumlar ahlaken uygun olmayabiliyor.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More