Tofaş Kaptanıyla Konuştuk

5 Aralık 2011 Pazartesi

Olin'de Taştimur İle Yollar Ayrıldı.




Edirne Olin bir süredir takımla ilgili problemler yaşadığını internet sitelerinden okuduğumuz antrenörü Gökhan Taştimur ile yollarını ayırdı.


Olin Edirne yönetimi adına başkan Mehmet Muranlı konu ile ilgili yaptığı yazılı açıklamada"Yönetim Kurulu olarak göreve başladığımızda yaptığımız ilk toplantıda kulübümüzün kurumsallaşması yolunda, yönetim kurulunun profesyonel bir anlayışla çalışması ve tüm yapılanmanın bu doğrultuda olması kararını almıştık. Bu amaçla da o günden bu güne sürekli olarak bu konuda neler yapılması gerektiğini araştırmış, yerine getirmiş bulunuyoruz. Kurumsallaşma yolundaki çalışmalarımız halen de devam ediyor. Bunlardan bir tanesi kulübümüzün çalışma yapısıdır. Bu yapının içinde en üstte yönetim kurulu bulunmaktadır. Yönetim kurulu ile teknik heyet arasındaki bilgi alışverişi ve köprü görevini genel menejerimiz ve genel menajere bağlı takım menejerlerimiz sonra da teknik heyet gelmektedir. Bu yapı olması gereken hiyerarşik düzeni de beraberinde getirmektedir.

Yönetim Kurulumuz için bir diğer önemli husus da bu teşkilat yapısı içinde her çalışanın kendi görevini yapmasıdır. Bu amaçla sezon başında bütçe olanaklarımız içinde, teknik heyete transfer bütçesi bildirilmiş ve yapılan tüm transferlerde yönetim kurulumuzun olumlu veya olumsuz hiçbir etkisi olmamıştır. Yönetim Kurulu olarak teknik heyetin işi olduğuna inandığımız transferlere hiçbir şekilde müdahil olunmamıştır. Bu arada transfer bütçemizin belirlenmesinden sonra ki süreçte de bütçenin artırılması yoluna gidilmiş ve bu çalışmalarımıza devam da etmekteyiz. Belirtmekte yarar görmekteyiz ki kulübümüzün maddi anlamda hiçbir sorunu bulunmamakta ve kulübümüz çatısı altında görev yapan hiçbir sporcunun ve çalışanın alacağı bulunmamaktadır.

Amacımız kulübümüzün kurumsal yapısına bir an önce kavuşması, kalıcılık yönünde sağlam temeller üzerinde yükselmesidir.

Bizler, Edirne olarak, başta taraftarlarımız, ana sponsorumuz, sponsorlarımız, yönetim kurulumuz, teknik heyetimiz, sporcularımız ve kulüp çalışanlarımız büyük bir ailenin mensuplarıyız. Dolasıyla herhangi bir sıkıntımızın, sorunumuzun önce kendi içimizde çözülmesinden yanayız. Aile içinde tüm sorunlarımızın çözüleceğine inanıyoruz. Zayıf yanlarımızı yine kendimiz eleştiri-özeleştiri mekanizmasını işleterek belirlemeli ve bunları düzelterek kulübümüzü daha güçlü hale getirmeliyiz.

Fakat geldiğimiz nokta da bunu göremedik. Gönül isterdi ki hocamız sıkıntı ve sorunlarını internet siteleri üzerinden değil önce bizzat yönetim kurulu ile görüşerek paylaşsın. Bu tarzın şık olmadığını düşünüyoruz. Bizim çalışma ve kurumsal işleyiş anlayışımızda basın veya internet üzerinden görüşme gibi bir yol ve tarz bulunmuyor.

Tüm bunların neticesinde, 3 Aralık Cumartesi günü İstanbul’da oynadığımız Beşiktaş Milangaz Beko Basketbol Ligi 8. Hafta Müsabakasından sonra hocamız Gökhan Taştimur’un ağzından önce bir basketbol haber sitesinde yer alan ve sonra sanal ortamda hızla yayılan “Ayrılma” yolundaki haberler üzerine yönetim kurulumuz, 5 Aralık Pazartesi günü koç Gökhan Taştimur’un da yer aldığı bir toplantı düzenleyerek konuyu karşılıklı görüşmüş, bu toplantıda sayın Taştimur, Olin Edirne’de mutlu olmadığını, ayrılmak istediğini yönetim kurulumuza da bizzat iletmiş ve yönetim kurulumuz da koçun isteklerini anlayışla karşılayarak, kabul ederek ve karşılıklı anlaşarak sözleşmenin feshine karar vermiş ve verdiği hizmetlerden ötürü de kendisine teşekkür edilmiştir. Bu kararın herkese hayırlı olmasını diliyoruz.

Son olarak belirtmekte yarar görüyoruz. Hiç kimse kurumların üstünde değildir. Kişiler geçici kurumlar kalıcıdır. Hiçbir kişi, kim olursa olsun Olin Edirne’nin ve şehrimiz Edirne’nin üstünde ve önünde değildir. Her kulüpte böyle ayrılıklar yaşanmış ve bundan böyle de yaşanacaktır. Bundan sonraki süreç için yönetim kurulumuz ve genel menejerimiz birlikte çalışmalara başlamış olup bu süreci en kısa sürede kulübümüze en yararlı biçimde sonuçlandıracaktır. Bundan kimsenin kuşkusu olmasın. Kulübümüz bugün aldığı kararla kurumsallaşma yolunda önemli bir adım atmış bundan sonrası içinde önemli adımlar atacaktır. Büyük Olin Edirne ailesine düşen görev bundan sonra da birlikteliğimizi artırarak sürdürmek ve daha da kenetlenmektir.

Yönetim Kurulu olarak takımımıza güvenimiz sonsuz olup bu vesileyle bize sahip çıkan büyük taraftarımıza, ana sponsorumuz Edirne Yağ Sanayi A.Ş’ye, diğer sponsorlarımız Aytemiz ve Sarten şirketler gruplarına ve kulübümüze destek veren tüm kurum ve kuruluşlara, dostlarımıza teşekkür eder, saygılarımızı sunarız.
" dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bundan sonra yorumlarınız onaydan geçecek.Çünkü bazı yorumlar ahlaken uygun olmayabiliyor.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More